Tuesday, March 13, 2007

14 maart, nieuwe ontwikkelingen

even een kleine update van mijn kant.

het ging vandaag weer goed en mag een kleine winst noteren. stond wat meer winst vandaag, maar kreeg wat bizarre badbeats.

we hebben nu dus de 25k gepasseerd en ik voel me goed op de 1000nl waar ik nu dus redelijk vaak te vinden ben.

nu maar kijken hoe lang dit nog doorgaat, we hopen lang natuurlijk :)

wat me wel leuk lijkt, is wat meer feedback van mensen en discussieren over meer handjes en spelers.

voordeel hiervan is natuurlijk om een edge te krijgen op de slechtere spelers, en om zelf beter te worden.

ook als mensen vragen hebben over wat dan ook, dan mag je me altijd aanspreken op www.pokerinfo.nl (ik heet daar magicmetmark), of kom op mijn msn. tevens mag je natuurlijk altijd hier een comment achterlaten. markvdvoorden@hotmail.com.


1 nieuwe ontwikkeling is wel dat ik nu ook naast pokertracker, gametime+ ga gebruiken om zo de stats van mijn tegenstanders te zien aan tafel.

moet hier nog wel ff wennen en ben er nog niet zo happy mee na het eerste gebruik, ik speel namelijk altijd de tafels op de kleinste stand en de overzicht is nu wel een beetje weg, maar ja, het is wel een goede ontwikkeling om meer grip te krijgen op de andere spelers.

voor het weekend staan denk ik ook wel leuke dingen op de agenda, ben namelijk vrijdag tot en met maandag vrij. ik was dus van plan om mss naar hc utrecht te gaan om daar wat te cashgamen, hoop dat er ook een toernooi is als ik er ben. zal dus wel weinig online spelen het weekend, aangezien ik mijn broer en schoonzus dan even lief moet aankijken om daar te blijven pitten.

we keep you updated.

gr. mark

No comments: