Monday, March 12, 2007

kleine update

zijn we weer.

eventjes een kleine update over het pokergebeuren op internet, aangezien daar vraag naar was.

het is een week geweest met pieken en dalen.

zelfs heb ik mezelf betrapt op het tilten, dit is uiteraard precies als je net een hogere tafel neemt als dat je zou moeten.

gelukkig heb ik hier en daar wat slechtere spelers kunnen spotten, die er dus wel voor zorgden dat ik in de plus ben geeindigd.

heb ook nog met oever gesproken op msn en die had ik wat statistieken laten zien uit mijn pokertracker.

conclusie: mark moet agressiever spelen en minder downcallen. hier moet dus aan gewerkt worden.

tevens het tilten, want zoals je in grafiek kan zien van everest is dit dus een nee-nee wat betreft wat goed voor je bankroll is.

baal er eigelijk ook nog van dat ik nog steeds niet zo veel verdiep in het poker zelf (boeken lezen e.d.), maar ja.

via fulltilt nu weer 2 boeken onderweg die ik krijg omdat ik daar gespeeld heb. en dus gekocht van mijn fulltilt points.

doelstellingen die ik me gesteld had zijn dus bereikt qua bankroll op everest. nu nog de mentale aspecten die erbij komen kijken.

zoals:

1. voorkomen van tilt.
2. boeken lezen.
3. meer werken met pokertracker om daar leaks in te zien. gelukkig zijn er altijd mensen die me daar mee willen helpen....

tot zover mijn korte update en tot laters.

mark

No comments: