Sunday, August 12, 2007

online poker drama

nu nog ff over het cashgamen online en live:

live: vorige week weer in hc gespeeld, lijkt wel of het daar niet echt meer loopt op de 5/10 limit. streven is dan ook om gauw eens de 5/5 nl te gaan spelen.

heb vorige week ook nog een mcop qualifer gespeeld in het hc, twintig man. iedereen legt 70 euro neer en de eerste twee krijgen een 530 euro ticket voor sateliet naar het main event.

speelde goed vond ik zelf, en zo kwam ik ook bij de laatste drie terecht. helaas voor mij zit ik tegen twee broers en zal ik dus eentje van hun eruit moeten knikkeren aangezien ze elkaar niet uitschakelen.

op een gegeven moment gooi ik mijn 10k erin op de button met blinds van 500/1000 met 200 ante met aas negen schoppen. degene die minder chips had als mij callt met qk off, helaas voor mij vallen er vier harten en hij wint met de vrouw van harten :(

zuur dus!!!


online loopt het ook niet meer moet ik zeggen, dit komt eigelijk vanaf het moment dat ik de wsop seat had gewonnen. gewoon slecht spel en niet geconcentreerd spel van mijn kant.

ik ga dus weer opnieuw beginnen online en zal dit gaan doen op de 100nl op everest, vroeger was dit een van mijn winstgevende limieten, dus hopelijk gaat dit snel weer de goede kant op.

meerdere updates hierover zullen volgen.

tot schrijfs, mark

No comments: