Thursday, August 16, 2007

update so far, augustus..



goed, tijd voor een kleine samplesize over hoe het gaat op de 100nl shorthanded op everest.
stats:


graph:



goed, het is dus nog een beetje swingy na een moeilijke start, maar hoop er na de vakantie wat meer tijd in te willen steken, het is in ieder geval al goed dat de lijn stijgend is, haha.....

ook heb ik tot nu toe redelijk wat pech gehad en soms uiteraard ook verkeerde beslissingen gemaakt, probeer hier nu ook gelijk wat mee te doen als ik iets niet weet om dit gelijk te vragen.

zo was er ook nog een AA handje die ik weglegde op de turn, omdat ik simpelweg dacht dat ik tegen een set aan zat te kijken....achteraf nog even met pocketjoe van pokerinfo erover gehad.

benieuwd wat jullie over deze hand te zeggen hebben. (ik show hem nu helemaal, aangezien ik morgen twee weken op vankantie ga, maar zal in het vervolg als er vraag naar is uberhaupt hem zonder showdown laten zien.)

ook is er nog een feitje dat KK verliesgevend voor me is tot nu toe. paar keer tegen AA maar ook een keertje waarbij ik hem eigelijk moest folden op de turn waar ik beat was, maar toch callde :). besef gelukkig wel dat ik hier aan moet werken.

Start spel 1937940639.
deboneman is zitplaats 0 met $99,85.

Martin1478 is zitplaats 1 met $191,10.

Knakkie is zitplaats 2 met $11,40.

zeeland2006 is zitplaats 3 met $124,85.clampino is zitplaats 4 met $140.bartforp is zitplaats 5 met $132.
De dealer is zitplaats 3.
clampino plaatst een blind van $,50.

bartforp plaatst een blind van $1.
(zeeland2006 krijgt As Ac.)
Pre-flop:deboneman calls voor $1.

Martin1478 folds.

Knakkie calls voor $1.

zeeland2006 raises $4,50.

clampino folds.bartforp folds.

deboneman calls voor $4,50.

Knakkie calls voor $4,50.

De flop is 4d 3d 5c.
deboneman checks.

Knakkie gaat all-in voor $5,90.

zeeland2006 raises $9,40.

deboneman calls voor $15,30.


De turn is Kd.
deboneman zet $32 in.

zeeland2006 kiest fold, toont As Ac.$32 is terug gegeven aan deboneman.


Onthulling:
deboneman toont 2h 2d 2h 2d Kd 5c 4d Eén paar Tweeën
Knakkie toont 3s 3h 3d 3s 3h Kd 5c Drie Drieën


De river is Jh.


deboneman: 2h 2d 2h 2d Kd Jh 5c Eén paar Tweeën
Knakkie: 3s 3h 3d 3s 3h Kd Jh Drie Drieën
Knakkie wint de pot van ($33,90).deboneman wint de pot van ($17,90).

maar ja, we leren er weer wat bij en een note is snel gemaakt :)



No comments: