Saturday, May 9, 2009

Vegas update 2

Vegas update 2:

Hmmm, vandaag was de dus de dag dat we een auto plus wat andere dingen zouden fixen. Na eindelijk onszelf gedwongen te hebben om onszelf klaar te maken, kunnen we dan eindelijk rond vijf uur vertrekken naar de outlet store. Samen met Andre en ivo als drie fanatieke moeders die elkaar zo ongeveer de tering in zouden beuken als op een vlaggetjesdag bij C&A, onszelf op alle kledingwinkels gestort. Rond negen uur zijn we klaar met shoppen en heel wat dollars armer. Zelf heb ik een stuk of negen shirtjes gekocht en nog een luchtje om lola nu maar eens eindelijk te overtuigen dat de magic van mark toch wel het beste is wat ze kan krijgen in deze “crib”…….
Nadat we eindelijk thuis waren, zaten yde en jan al met smart te wachten om naar the venitian te gaan om daar te gaan cashgamen. Klein uurtje later zijn we dan eindelijk bij de pokerroom en kunnen we dan eindelijk de nodige dollars verdienen. Op zich wel leuke tafel en leuke room, iig zaten deze stoelen beter als in the bellagio, en dat is voor de pokermindset ook weer goed uiteraard. Zal iedereen niet altijd vervelen met badbeats, maar deze sessie was wel een rollercoaster, waar we deze keer een x up zijn geĆ«indigd. Vond wel dat ik hier veel coolers kreeg, maar ook maakte ik weer een suckout, dus tja……hopelijk komt jan van everest support gauw met een oplossing om mijn everest gold account in een tijdelijk Vegas gold account over te zetten.
Hierna waren we mooi om vijf uur thuis, redelijk fit nog eigenlijk. Maar goed ook, dat we fit waren, aangezien heel het huis was overgenomen door een kolonie pissebedden. L Serieus , ik denk dat we er close to 100 hebben dood geknuppeld/getrapt/gedrukt/verbrand en verdronken hebben. Geen idee ook waar ze vandaan komen, en eigenlijk wil ik dat geeneens weten. Wel een voordeel is dat ze geen trappen kunnen lopen, en dus in me inloopkast boven heb ik er geen last van.
Als het goed is krijgen we morgen de auto, en dan gaan we maar eerst even wat boodschappen fixen, aangezien ons rantsoen begint op te raken. Naja, zoveel eten we niet, we hebben eigenlijk maar paar dingen nodig heb ik nu al gemerkt die eerste paar dagen. We leven namelijk op bananen, sap, eieren, brood en chippies. Kleine sidenote to self: koop wat vitamines in de winkel, lijkt me niet onverstandig om een wat betere weerstand te krijgen……
Mooi om 12 uur opgestaan, en uiteraard was ik weer eens de eerste die wakker was……Daarna snel ontbijten en me reet in de jacuzzi gepland. Daarna eigenlijk niks gedaan, en alleen maar gechilled met zijn allen tot een uur of negen. Dit konden we ook doen, aangezien we de auto pas maandag krijgen ipv vandaag. Wel nog een fitheidstest sidebet afgesloten, en dat kostte me een tientje. De bet hield in: Andre, jan en ik zouden 3 minuten op een ding moeten steppen, waarna we te zien krijgen wat onze fitheidsindex was, en daar zouden we dan op gokken hoeveel het van ieder zou zijn, en hoeveel het totaal zou zijn. Uiteraard zat ik er samen met yde 2 naast, en jan maar 1tje, waardoor hij de bet helaas won. Vervolgens zijn we weer naar the venitian gegaan om daar maar weer eens wat geld te verliezen. En zo geschiedde obv.
Wat nog wel grappig was, ik sta op een gegeven moment met Ivo te praten, tot er opeens een security guy naar ons aan komt lopen. Hey guys, are u talking Dutch? Dus ivo en ik kijken elkaar zo aan, van hoe the fuck weet hij dat nou……dus wij zeggen netjes. Yes sir, we come from dutchland. Waarop hij antwoordde: Oh ja, dat dacht ik al te horen…….:D. Aardige vent bleek al snel na een gesprekje. En die zullen we dus nog wel vaak tegenkomen. Altijd mooi om een insider te kennen op het gebied van bewaking.
Nog een grappig dingetje wat me vandaag overkwam. Ik sta op een gegeven moment bij jan aan zijn tafel wat te kletsen, tot er opeens een Deen-achtige looking dude aan me vraagt wat ik voor me schoenen moet hebben. Dus ik kijk hem verbaasd aan en vraag vervolgens wat ie nou moet van me. Vervolgens vraagt ie weer wat ik voor me schoenen moet hebben. Dus ik zeg, wtf dude, iam not selling my shoes. Daarna legde hij nog even uit dat ie mijn schoenen moest hebben om in de club te kopen, en ik kon dan zijn schoenen krijgen. Achteraf had ik gewoon 1k moeten vragen en gewoon op zijn gympies naar huis moeten gaan. Want met het poker werd het toch niks meer. Kan niet anders zeggen dat ik gewoon niet lekker run nog, en krijg wat mooie beats te verwerken, maar ja…….het blijven toch meestal donks waar je tegen speelt, maar live komt het toch harder aan als online.

Daarna maar gauw met yde de jongens achter gelaten, om maar lekker naar onze “crib” te gaan, aangezien ik bijna tegen een live tilt aanzat.
Tot zover de update weer even zover…..het is nu bijna half vijf nachts en zo maar eens me kast opzoeken. Hmmm, vergeet ik bijna nog het mooiste te vermelden: onze grote vriend “bill” ons kwam vertellen dat onze lieftallige buurvrouw wel interesse had aangezien ze nu vrijgezel is. Maar ja, dat is weer van latere zorg.

Keep u guys updated……

No comments: