Saturday, February 17, 2007

eerste stap gezet/ zaterdagsessie

even een kleine update over wat de plannen zijn.

ik wil met de 4k die ik nu op everest heb staan 200nl gaan spelen (proberen om twee tafels maar te spelen ipv de max. 8 die ik nu speel), zowel shorthanded als fullring, maar toch meer shorthanded omdat daar wat meer actie.

dit wil ik op zo een manier uitbouwen naar 6k om dan iig vier tafels te openen, vervolgens naar 10k om daar te kijken hoe of wat.

dit doe ik samen met spelen op een rakeback site, zoals ultimate bet oid. hier moet ik alleen nog even achteraan om dit te regelen.

om wat meer overzicht te krijgen had ik hieronder al aangeven om resultaten en zo bij te houden. hier wil ik pokertracker voor aanschaffen omdat everest poker het kan ondersteunen met een hulpmiddeltje.

nu nog ff kijken of ik dit ga kopen voor 45 dollar of via een site ga vrijspelen.

iig net de eerste sessies achter de rug op everest en de teller staat op $4486,90

No comments: