Saturday, February 24, 2007

My lucky day????

Zo, bijna weekend denk ik bij mezelf. Oh nee, het is pas dinsdag. Maar toch beetje weekend aangezien ik er net achter kwam dat ik morgen vrij ben aangezien ik zaterdag moet werken…..

Dit kan maar 1 ding betekenen, lekker gekookte aardappels met spinazie en een flinke bal gehakt eten. Vervolgens lekker uitgerust naar het HC in Rotterdam om de bloemetjes eens buiten te zetten…..

This could be my Lucky day……..

Maar, je weet hoe dat gaat, nog even op PI kijken, nog even wat lullen met lochemforce, fragile en alle andere op msn, toch nog even een tafeltje openen op het Walhalla everest en ja hoor, het is alweer rennen geblazen. WTF, is het al zo laat? Geen tijd meer om thuis te eten dus. Nog weinig geluk dus vandaag, aangezien je mij wakker mag maken voor dit type voedsel.

This could be my Lucky day………

Half zes, toch nog ff snel naar mijn ouders om hallo te zeggen en een bak koffie naar binnen te werken. Eetje je mee, hoor ik mijn vader nog zeggen, ehm, nee geen tijd, ik moet naar het HC.

Daar binnen gekomen ben ik net op tijd voor de eerste loting om mezelf als eerste reserve te bombarderen aan de 5/10 limit tafel. Dit omdat ik eerst wel een sit en go wilde proberen van 120 euro.

This could be my Lucky day……

Dan maar ff snel een lekker varkenshaas satetje naar achter werken. Je kent het wel, je loopt naar de bar en je komt langs de carribean stud tafel. hmmm, hoe lang heb ik nog, oh tijd zat, dan ga ik wel ff spelen.

This could be my Lucky day……

Dan ga je zitten, doe mij maar voor 200 euro wisselen. Ja, jullie zien het goed, hier zit een highroller.

Weinig geluk aan die tafel gehad, en doordat de bank mooie allin moves maakte die ik nooit kon callen is het alweer rebuy tijd en zeg ik doodleuk tegen de leuke dealster, doe nog maar een keer 200. Dan maar met 20 euro per keer spelen en 40 als ik doorspeel, want afterall:

This could be my Lucky day……

Eindelijk, ik krijg een mooie QQQKK in mijn handen, achter me word er al luid jackpot geroepen en al glunderend kijk ik naar de leuke dealster, ik speel zeg ik, en leg er 40 euro bij. Er word gauw nog ff uitgelegd dat de jackpot alleen word uitgekeerd als de bank ook speelt en bank speelt alleen als er AK of beter valt zoals een paartje oid.. Aangezien de bovenste kaart altijd open ligt bij de bank en dit een aas is , heb ik goede moed dat ik de jackpot van 1000 euro ongeveer mee naar huis neemt, en hier komt nog bij dat mijn inzet van 60 euro verzevenvoudigd word.

This could be my Lucky day……..

Ah, helaas meneer, de bank speelt niet. Knipperend met mijn ogen cash ik mijn overige 150 euro uit die ik voor me had liggen en druip ik af naar de pokerpit.

Eenmaal aan tafel van de sit en go (1-tafel toernooi) kijk ik om me heen,9 spelers, drie prijzen.

Hmmmm, wat zijn mijn kansen. Hey wat hoor ik nou, is dat Frans???? Muhahahahhahha, lach ik in mezelf en de dollartekens in me ogen glimmen op. (fransen op internet is easy money )

This could be my Lucky day……

Tja, vierde, toch een mooie prestatie en die @#$fransen waren gewoon goed, speelden samen, ik had last van de airco en ze worden 1,2,3 en 5…………….

Dan maar mijn hoop vestigen op de limit cashgames, wat niks bijzonders was en kon met 150 euro winst daar bij de kassa gaan omwisselen. Toch 150 euro in de min voor een avondje HC.

Woooooot, wat ziet mijn oog daar, wachtend in de rij voor de kassa. Ongeveer even hoog als mij, drie keer zo slank en een bos hout voor de deur van heb ik jou daar.

This could be my Lucky day……….

Jammie zeg ik tegen mezelf, en al knipogend glimlacht ze naar me, vervolgens lopen we samen naar beneden waar ze doodleuk bij een oude knar in een nieuwe mercedes cabrio instapt, waar ik vervolgens afdruip naar mijn Skoda felicia combi uit 1998…….

Dan thuis nog maar ff pokeren, wat zullen we eens gaan spelen. Mark, doe nou gewoon wat je bedoeling was en open nou maar twee tafels 200NL. Voor ik het weet spot ik iemand op de 1000NL shorthanded en nog even later zit ik er tegen te spelen.

This could be my Lucky day…………..

En warempel, vijfde hand ongeveer dubbelt diezelfde jongen mijn stack naar 2000 omdat hij dacht dat hij een monster had met zijn 22 vs mijn 999.
Vervolgens dubbelt de andere speler aan tafel mijn AAA met zijn 999 en zit ik opeens met een stack van 4400.

This could be my Lucky day………………………and it was……

1 comment:

Anonymous said...

mooi man