Monday, February 19, 2007

maandagsessie

nu nog even over het poker van vandaag....

slecht, kan niet anders zeggen, had twee tafels open gedaan en ging op zich goed, stond snel plus 130 oid. en dacht al. Das een lekker begin.....


begin ja, daarna ging het niet goed en lieten reads me in de steek, verloor uiteraard snel paar grote potten achter elkaar en dan loop je snel achter de feiten aan.

verloor een grote pot met AA vs flushchaser die zijn flush hit op turn. kon niet meer wegleggen en zo was de eerste feit, daarna een foute read van me met een pp vs een set van iemand op gevaarlijk board.

rebuy dus en ff proberen de tafel aan te stampen, dit lukt gelukkig en weet tegen dezelfde te dubbelen als waar ik mijn stack met AA van verloor.

de reden trouwens waarom ik dit handje speel is omdat ik hem op elke straat in voorgaande potjes uit de pot heb gewerkt, of dit nu preflop, op de flop of op andere straat was.

zijn read was hier niet goed en had ie hem weg moeten leggen. (voor mij gelukkig niet uiteraar :))

handje:

Start spel 1142102841.

cpat is zitplaats 0 met $183.
sbxch is zitplaats 1 met $110,16.
C.C.C.P is zitplaats 2 met $143,78.
WalterSob is zitplaats 3 met $243,80.
Mr_SpoKe is zitplaats 4 met $399,84.
zeeland2006 is zitplaats 5 met $161,20.

De dealer is zitplaats 5.

cpat plaatst een blind van $1.
sbxch plaatst een blind van $2.

(zeeland2006 krijgt 6h 3h.)

Pre-flop:
C.C.C.P folds.
WalterSob folds.
Mr_SpoKe raises $5.
zeeland2006 calls voor $7.
cpat folds.
sbxch folds.

De flop is
8d Ac 3d.

Mr_SpoKe checks.
zeeland2006 zet $10 in.
Mr_SpoKe calls voor $10.

De turn is 6s.

Mr_SpoKe checks.
zeeland2006 zet $29 in.
Mr_SpoKe calls voor $29.

De river is 2s.

Mr_SpoKe checks.
zeeland2006 gaat all-in voor $115,20.
Mr_SpoKe calls voor $115,20.

Onthulling:

zeeland2006 laat 6h 3h zien.
Twee Paar, Zessen en Drieën - 6s 6h 3d 3h Ac

Mr_SpoKe laat Jd Ah zien.
Eén paar Azen - Ac Ah Jd 8d 6s

zeeland2006 wint de pot van ($322,40).

hierna nog wat mooie potjes weten te pakken op de tafeltjes, met gewoon goed spel en goede kaarten.

ik schrok wel ff dat ik aan het tilten was en kon niet zo 123 stoppen of ff pauze nemen doordat ik die gozer terug wilde pakken, hier moet ik dus blijkbaar nog aan werken.

gelukkig vandaag kwam het nog goed maar morgen kost het je misschien wel 600......

DENK HIERAAN MARK, NOTE VOOR JEZELF.

als iemand hier nog tips voor heeft ik hoor het graag.

totaal everest : $ 5034,04

No comments: