Sunday, February 18, 2007

wat een sessie/zondag

zo dan, net ff een bewogen pokerdagje achter de rug,

het begon vanmiddag, werd uiteraard uit bed gebeld met de vraag of ik nog ff mee wil langs mijn oma.

nu ben ik niet zo moeilijk, dus is goed en een uur later zit ik aan een kop soep nog ff te denken wat deze avond me zou brengen.

dan het poker, elke week is er een 30k grt toernooi op everest wat op zich wel beatable is. ik me dus ingeschreven voor 109 dollar en spelen maar. 508 spelers hadden zich opgegeven en dmv goed spel, zo legde ik QQ weg vs een QQ en AA die allin gingen op een flop van tien hoog.

kwamen we dus bij de laatstste 81, net hiervoor verloor ik een belangrijke pot met KK vs 88 die uiteraard mijn reraise callt preflop zonder blikken of blozen en gewoon zijn acht hit op de flop.

door deze pot was ik shortstacked en ging ik allin met A7 vs KK om zo niet te shortstacked te raken. deze pot verloor ik en het was over.

wel jammer aangezien de eerste 50 in het geld zaten......


ok, tweede deel dan maar.

109 in de min door dat toernooi, dat begint goed....

dan maar cashgamen. alleen 200NL shorthanded gespeeld, en dit ging goed waar ik zo een plus 200 kwam te staan.

daarna van alles en wat gedaan en zo ff railen bij de sunday million op pokerstars.

toen kreeg ik opeens een big fish in de gaten op everst op een 200NL sh tafel.
snel zitten dus en leegtrekken die handel.
ging soms niet zo goed, aangezien je veel callt met marginale handen om zo tegen hem te spelen voordat hij weg is.

gelukkig net voor het einde met mijn AA vs zijn A9 een mooie dubbel.

en dan is de winst weer behaald vandaag.

voor nu voelt het lekker dat 200NL sh en ik pak er een goede winst mee tot zover. nu maar hopen dat dit zo doorgaat.

totaal everest nu : $4960,46

No comments: