Thursday, June 18, 2009

Vegas update 6

Ok, what the fuck is goiing on??? Om yde maar te quoten: jullie lijken wel een stel bejaarden in benidorn. Kortom, met andere woorden, om het maar anders te zeggen: we doen werkelijk geen fuck en elke dag lijkt hetzelfde. Jaja, misschien dat het door het warme weer komt, of door het feit dat we gewoon lui zijn. Ik zou het werkelijk niet weten, en we zijn staan open voor leuke suggesties om eens een x wat te gaan doen ipv op de bank hangen en elkaar levelen met shit.

Maar goed, zoals jullie al gelezen hadden zaten we dus 2 dagen ofzo zonder internet, en aangezien ik geen notes bij hou van dingen die we doen of meemaken, moet ik dus nu alles uit me hoofd gaan neerzetten, en dat is nu niet echt mijn sterkste punt. Maar goed, om jullie ook bezig te houden zal ik dan toch maar een stukje gaan neerpennen.

Donderdag hadden we maar eens besloten om ons te gaan “klem” zuipen. Uiteraard waren we op het heetst van de dag niet vooruit te branden, en eindelijk komen we dus aan in the venitian rond een uur of negen? Serieus, ik doe maar een gooi, want ik heb werkelijk geen idee.

En aangezien we eerst zin hadden om wat in te drinken, leek jan het wel een goed idee om wat craps te gaan spelen onder het genot van een vloeiende stroom van inkomend bacootjes. Yde en ik wisten werkelijk niet wat nu echt de bedoeling was wat we moesten doen, dus lieten we het inzetten aan jan over. Maar uiteraard gingen wel de oneliners van yde en mij over tafel, zoals Daddy needs a new boat of de Come on sugar, give me a hard four. Na onze supersicke onetimer momentje (lees: dikke winst!!) probeerden we onszelf naar binnen te praten bij club Tao in the venitian. Ok, wij hebben geen rokje aan en geen tieten, dus dat word dus niet naar binnen. Mooi zo, eerste beat alweer te pakken, aangezien we eerst een half uur staan te wachten, zonder drank kijkend naar de mooie meiden die wel naar binnen mogen…..great.

Tja, wat doen drie bronstige apen dan? Juist ja, die gaan normaal gesproken met zijn drieën gewoon in de jacuzzi, maar aangezien we nog zin hadden om te drinken en we thuis niks meer hadden, besloten we dus toch maar om naar club tryste te gaan in de wynn, wat er gelukkig naast ligt.

Naja, daar is niet heel veel gebeurd, op een gegeven moment werd het laat, en was ons crapsgeld nog steeds niet op. En toen kwamen we nog twee russen tegen die ook nog wel zin hadden om wat te gaan doen. En aangezien het hun eerste x was in Vegas, dachten we dat het wel leuk was om naar de rhino’s te gaan met zijn vieren. Ok, dat was dus de laatste x dat we daarheen zijn geweest. Iedereen zijn budget van die avond was op, crapswinst was op. En daar boven op kwam er nog eens bij dat jan schijnbaar met een dame van “entertenmaint” had gezoend waardoor hij nu herpes op zijn lip heeft. Ach ja, blijkbaar heeft ie dat vaker, want hij blijft er vrij nuchter onder…. GG sir.

Dus wij lam rond acht uur naar huis gekeerd, en daar nog maar even een ontbijtje gemaakt voor de jongens. dus ik bak netjes een eitje voor de jongens, en een glaasje jus erbij……waarna ik terugkom in de woonkamer, en jan ligt al boven in bed, en yde ligt op de bank te knorren. Oh well, dan maar naar bed.

Voor de rest niet zo heel veel meegemaakt eigenlijk. Bijna elke dag wezen spelen in the venitian, en gelukkig pak ik elke dag nu winst. Ben er nu ook wel achter dat je je echt moet leren inhouden bij livepoker. Want je hoeft maar 1 pot te winnen. Het is eigenlijk gewoon de verveling die je verkeerde beslissingen laat nemen als je zit te kaarten. Zo hebben we veel discussies laatste dagen om je verveling/tiltfactor uit te kunnen zetten aan de tafel. Zelf ben ik laatste dagen ook wat meer aan het kletsen aan me tafel, wat me wel heel goed bevalt.

Ook merk je heel goed, dat er meer gamblers zijn op een zaterdag. Zo spotte ik namelijk een paar Denen aan een tafel, en waar de avg stack aan tafel rond de 800 lag in een 1/2 game. Seatchange plz. Jammer genoeg zat ik er net, of de twee Denen gingen weg. Gelukkig nog wel wat andere gamblers aan tafel met dikke stacks, dus dat was leuk spelen.

Je ziet nu wel vaker dat we niet met zijn allen gaan spelen, en vaker blijven er mensen thuis, doordat ze brak zijn, tilt of geen zin hebben. Ik probeer zelf zoveel mogelijk te spelen, en eigenlijk sla ik tot nu toe geen dag over. Alleen had ik een de day after rhino’s een vrije dag genomen.
Het is nu dinsdagochtend dat ik dit typ, en ik zal in de volgende update jullie weer verblijden met een stukje waarbij we een dagje wilden doorbrengen zonder poker………helaas koste me dit mijn knie, maar dat lezen jullie nog wel.

Keep u guys updated…..

No comments: