Thursday, September 20, 2007

brrr, ging wat minder, nu weer op weg terug.

Zo, ik heb het geweten ook, die vorige post van mij waarin stond dat het wel lekker ging.

Had ik beter niet kunnen doen :), daarna zo een cold run gehad. Verloor grote handjes waardoor ik ook mede ging tilten. was wel weer een tijd geleden.

Wat een eng principe is dat tilten hoor, eerst verlies je KK vs AA. Ok, dit kan nog gebeuren. Voor je het weet speel je 73 suited waarbij je utg raist. je flopt twee paar, en flappie turnt bijv een hogere twee paar ofzo.

Dan is bij mij de tilt compleet :D


Vandaag weer eventjes gespeeld. Was vrij van mijn werk, altijd lekker. Alleen nu moet ik vrijdag en zaterdag nog aan de bak bij IKEA.

Vandaag was wel weer een goede dag, ik speelde in het begin niet echt goed, en stond zo al gauw weer op verlies. Na wat handjes aan de tafel kreeg ik wat meer mijn tegenstanders in de gaten. En kon ik me op die manier op anticiperen.

+2 Buyins vandaag, was er wel blij mee, vooral met mijn laatste slechte streak. Waarbij slecht spel en niet goed hitten twee belangrijke factoren waren.



Wat ook wel bizar is dat in mijn vorige post mijn BB/100 veel hoger gemiddeld lag, maar na die slechte run, krimpt het ineen.


stats augustus, 200nl shorthanded:

http://www.picoodle.com/view.php?img=/9/9/20/f_statsaugtotm_d17ca95.jpg&srv=img03

graph augustus, 200nl shorthanded:

http://www.picoodle.com/view.php?img=/9/9/20/f_graphaugtotm_5e45afc.jpg&srv=img27


Rest me nog 1 ding.

Het sporten, gaat goed, ik ben maandag geweest, gister ook weer en ging wel lekker. Je voelt nu toch wel dat je conditie beetje bij beetje weer omhoog krabbelt.

Ik snoep nu ook minder dus dat zal ook wel helpen. Gister had ik natuurlijk een beetje weekend gevoel aangezien ik vandaag vrij ben. Snoepen heb ik wel gedaan maar dan met een duur bakje fuit van de C1000, betaal je verdorie 4 Euro voor.......pfffff.

maja, het is voor een goed doel laten we maar zeggen.

groetjes, mark

No comments: