Sunday, September 9, 2007

goede 200NL sessie, 100NL mwah.

Ok, weer even een update van het online poker tot nu toe. Zoals het gisteravond ging kun je nog bijna zeggen dat ik in een heuse upswing zit, alles wat ik probeerde lukte, d.w.z. blufs die ik maakte werden netjes weggelegd door de tegenstanders en mijn goede handjes werden netjes afbetaald door mindere handen.

Echt waar, kon het elke dag maar zo zijn.

Gister begon ik dus weer met acht tafels 100NL shorthanded en in de loop van de sessie naar minder tafels, de tafels die minder liepen weg gedaan.

Dit is een goede tactiek dat werkt voor me dus zal dit voortaan vaker doen.

Vandaag de keerzijde van het verhaal jammer genoeg, alles wat ik probeerde mislukte en zo stond ik al snel vier a vijf buyins in de min op de 100NL, snel de tafels weer uitgezet en even mijn gedachten verzet. Daarna mijn tweede sessie opgestart en ditmaal op de 200NL shorthanded op everest.

Dit was een goede keus want hier liep het wel enorm lekker op een paar grote potten na die ik verloor waar ik als favoriet erin ging, oftewel zo goed als.

Dus al met al, wel geplust en dit is ook weer lekker voor het zelfvertrouwen. Daarna nog even met maarten gepraat op msn, dus toen ging ik ook nog ff op Tokyo spelen, das 200NL fullring. Dit deed ik naast mijn zes shorthanded tafels die open stonden. Na paar handen kreeg ik AA en die verloor ik tegen iemand die een set hitte op de flop. Jammer maar helaas, het avontuur duurde dus niet zo lang.

keyhandje die helaas net niet goed uitpakt voor me:

Start spel 2055329838.
GIERR is zitplaats 0 met $331,30.
zeeland2006 is zitplaats 1 met $420,45.
Kfelt is zitplaats 2 met $225,70.
LikeAVirgin is zitplaats 3 met $197.
couche-tard is zitplaats 4 met $22,75.
monimaus15 is zitplaats 5 met $242,60.

De dealer is zitplaats 5.
GIERR plaatst een blind van $1.
zeeland2006 plaatst een blind van $2.

(zeeland2006 krijgt Ks Kh.)

Pre-flop:
Kfelt folds.
LikeAVirgin folds.
couche-tard folds.
monimaus15 folds.
GIERR raises $4.
zeeland2006 raises $12.
GIERR calls voor $12.

De flop is 5d 10s 2d.
GIERR checks.
zeeland2006 zet $22 in.
GIERR raises $48.
zeeland2006 raises $176.
GIERR calls voor $176.

De turn is Jc.
GIERR gaat all-in voor $67,30.
zeeland2006 calls voor $67,30.

Onthulling:
GIERR toont: Jh Jd Jc Jh Jd 10s 5d Drie Boeren
zeeland2006 toont: Ks Kh Ks Kh Jc 10s 5d Eén paar Heren
De river is 2h.
GIERR toont: Jh Jd Jc Jh Jd 2d 2h Full House, Boeren over Tweeën
zeeland2006 toont: Ks Kh Ks Kh 2d 2h Jc Twee Paar, Heren en Tweeën
GIERR wint de pot van ($659,60).

hier nog een vervelend handje waar ik niet echt wist hoe ik hem moest spelen, commentaar mag je op het forum doen of hier, net wat je wilt.....

http://www.pokerinfo.nl/Topic710898-593-1.aspx

No comments: