Sunday, September 30, 2007

zaterdag nacht, gOOt run.

Wat kan poker soms toch raar zijn, eerst een post waar ik 1400 wegdonk door slecht spel gecombineerd met slecht hitten. En nu minimaal het dubbele gewonnen met goed hitten en goed spel.....

Zoals jullie weten ging vrijdagnacht niet zo goed. Had eerst tot 12 uur gewerkt, toen paar uur spelen. Vervolgens om vijf uur weer naar de zaak omdat ik zo slim was om een sleuteltje mee te nemen die ze nog nodig hadden zaterdagochtend.

Toen was ik weer thuis om zeven uur en ging om acht uur de wekker weer. Uiteraard niet naar bed geweest, douchen dus en op naar een vriendin om samen naar de efteling te gaan.

Het was kutweer aan het einde van de dag maar voor de rest was het wel gezellig. Gezellig in alle attracties geweest en in het sprookjesbos geweest.

Daarna natuurlijk helemaal brak voor de computer gaan zitten die zaterdagavond en het duurde dus ook 1,2 minuut voordat ik helemaal lag te pitten over de trollenkoning met zijn elfjes...

Vervogens werd ik om twee uur 's-nachts weer wakker en was ik goed uitgerust voor een potje poker, haha.....
En een betere dag om te spelen is zaterdagnacht, meeste mensen hebben gedronken en kunnen ze zich niet goed concentreren. Bij mij was dit nu wel het geval en dat heeft me bankroll geweten.

plus 3k ongeveer in 613 handjes. Toen was ik weer zo moe dat ik wel in me bedje moest kruipen....jammer genoeg natuurlijk. Want wie wilt nu stoppen als het goed gaat???

zal morgen even kijken of er wat leuke handjes tussenstaan en ze dan posten.


Voor de rest wordt vanavond ook wel leuk en ga ik samen toernooien spelen met bendavid2 (die ook mee was naar oostenrijk). We zullen hier de 100k grt gaan spelen op everest en we zullen iets later ook de 150k grt gaan spelen op mansion. Ben benieuwd wat het word, maar heb er wel zin in.

Vorige week ook natuurlijk die 100k grt gespeeld op everest, deden 900+ man aan mee en ik werd 60ste, wat goed was voor 400 dollar. (buyin was 109 dollar). Alleen het jammere was dat het een regelrechte crapshoot was toen we eenmaal in the money waren.

Vandaag dus weer proberen. wish me luck.......

2 comments:

T said...

Mooi resultaat makker! Lees je blog met plezier !

magicmetmark said...

hey lipiton, thanx man.
leuk dat je ff de tijd neemt om wat erover te schrijven. mss leuk om onze bloglinks bij elkaar te vernoemen, cu at the tables....