Friday, September 28, 2007

wat een k*tweek, maar ook beetje goed nieuws :)

zo, dat is eruit.

weinig gespeeld en als ik speelde, speelde ik ongeconcentreerd. Ik had msn open, zat wat geldzaken te regelen en zo leverde ik stack na stack in. :(

zal ff in het weekend wat handjes plaatsen en laten zien hoe ik kan tilten :D

Voor de rest weinig te melden, heb deze week avonddienst. Dat wil zeggen om drie uur 's-middags beginnen tot 12 uur 's-avonds en ik moet zeggen dat helpt ook niet goed bij, bij goed poker spelen.

Trainen gaat deze week ook moeizaam omdat ik nogal moeite heb om 's-ochtends uit me nest te rollen en dus geen tijd meer heb voordat ik naar mijn werk ga.

Nog wel een ander leuk nieuwtje is dat ik de foto heb besteld van me die ze genomen hadden toen ik meedeed aan de World Series Of Poker main event.

Het koste me wel een paar knaken omdat dit de officiele shit is. Maar ja, hoe vaak maak je dan mee dat je daaraan meedoet.

FOTO met bijgevoegde fotolijst:

http://www.printroom.com/ViewGalleryPhoto.asp?userid=worldseriesofpoker&gallery_id=754566&tcount=23&scount=5


next update: dus van het weekend......

No comments: