Monday, September 10, 2007

mag een tic-tac wel?

Ok, nu even geen update van het onlinepoker maar iets persoonlijks.

Ik ben namelijk met een nieuwe challenge begonnen!

Jaja, onze magicmetmark gaat proberen de nieuwe adonis, de jonge god, de man met het wasbordje. Oops, ik draaf wat door. Het komt er dus op neer dat ik ga proberen af te vallen.




Ik hoor de meeste denken. Waarom, je ziet er toch als een atleet uit. Nou, mss niet echt meer J

Kortom, vorige week woensdag voor het eerst naar de sportschool, vol goede moed en een tas met afgetrapte schoenen, mijn thuis-korte broek, en een shirtje. Wonder boven wel met hulp van een trainer en een schema op maat, was die dag te doen.

Ok, ok. Het was een HEL, hehe, eerst moest ik 20 minuten op de fiets, nou dit ging wel, dat verleer je nooit. Daarna moest ik 15 minuten op zo een cardioding met benen en armen die je daarbij moest gebruiken, zweette echt als een otter :D

Daarna 20 minuten snelwandelen, volgens die trainer was dit het, maar voor mij leek het wel op het tempo van zo een beroepskeniaan die marathons voor de lol loopt.
Dit was niet leuk dus !!


Vervolgens een buikspierapparaat, om vervolgens af te sluiten met een rugapparaat ofzo. Snap daar nog steeds niet de bedoeling van……


Next day, alles deed freaking pijn en dacht echt waar ben ik in godsnaam mee begonnen. Maar ja, ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, dus op naar de sportwinkel om echte sportschoenen te kopen. Zodat ik in ieder geval door moet gaan, anders zou het zonde van de schoenen zijn.

Twee dagen later weer erheen, en na overleg met de trainer de laatste oefening niet gedaan. Aangezien ik daar wel erg last van had.

Vervolgens vrijdag nog geweest, en vandaag dus ook weer. :S Jaja, het moet niet gekker worden he? ;)


Nu dus een weekje met deze challenge onderweg, en ben benieuwd of het me gaat lukken.

Tevens let ik ook nu wat meer op het eten, niet zozeer met avondeten maar meer met snoepen en tussendoortjes.

Wil als einddoel 30 kilo verliezen, maar we gaan eerst maar voor de 10, anders is het zo een lange weg…..

To be continued………

Wish me luck…….

No comments: